Pixurile personalizate ofera un sentiment de importanta, mandrie si demnitate. Acesta este un instrument de marketing simplu pentru oamenii de afaceri care cauta strategii eficiente de promovare. Un pix cu logo-ul si sloganul companiei dumneavoastre este un mod de publicitate rentabil, iar atunci cand clientii sunt pregatiti sa accepte unul, ar trebui sa exploatati imediat aceasta situatia. Nu uita niciodata faptul ca un pix care poarta logo-ul si/sau numele companiei va fi intotdeauna vazut de utilizator, si astfel aduce compania in prim plan. In plus, daca este de buna calitate,vor dori sa-l foloseasca tot timpul.
Astazi, cel mai ieftin si eficient mod de publicitate este folosirea de pixuri personalizate. Nu este nevoie de mult efort din partea companiei de marketing – doar un design simplu, o comanda si clientii vor fi gata sa faca reclama pentru compania dumneavoastra.
Cateva lucruri pregatitoare pentru o campanie publicitara
Trebuie sa va ganditi la tipul de pix pe care-l intentionati sa il alegeti pentru compania dumneavoastra Gama este foarte larga dar pixul folosit in scopuri promotionale ar trebui sa fie intotdeauna unic si sa aiba un aspect de eleganta.
Cele mai citite articole
Culoare de cerneala – in general, culoarea de cerneala din pixurile personalizate este albastra si neagra, cu toate acestea, majoritatea pixurilor din ziua de azi vin cu rezerve inlocuibile.
De asemenea, va fi bine sa alegeti un pix si o culoare de cerneala care sa reflecte standardele si pozitia companiei dumneavoastra. Daca intentionati sa oferiti clientilor mai in varsta, va fi recomandat sa le aveti in albastru sau negru. Dar, daca intentionati sa le distribuiti generatiei tinere, ar putea fi atractiv sa alegeti o varietate de culori neobisnuite.
Daca este elegant, clientii vor dori sa-l foloseasca zilnic. Cand pixurile sunt cumparate in cantitati mari, fiecare bucata are un pret foarte mic, facand astfel instrumentul dumneavoastra de marketing sa ajunga la o tinta mare. Aceasta strategie este eficienta si comparand-o cu publicitatea in presa scrisa/electronica.
Ar putea exista sanse, de asemenea, ca pixul sa fie folosit si in strainatate. Aceasta oportunitate ar putea fi folosita daca pixurile au adresa web sau adresa de contact si numele companiei.
Cercetarile au dovedit ca cea mai eficienta forma de marketing este prin intermediul articolelor promotionale. Toate articolele promotionale creeaza un sentiment de loialitate in randul clientilor dumneavoastra si le ofera un sentiment de apreciere.