Stiri

Atribuţiile unui specialist în digital marketing

În urma absolvirii unor cursuri de digital marketing cursanţii se pot angaja sub calificarea de specialişti în digital marketing responsabili cu crearea, cu implementarea, coordonarea şi optimizarea campaniilor de marketing digital. Un asemenea specialist face parte dintr-o echipă de marketing şi ajută la dezvoltarea campaniilor şi la executarea acestora pentru a câştiga potenţiali clienţi în mediul online şi pentru a creşte vânzările.

Specialiştii în digital marketing trebuie să gestioneze site-urile companiei, conturile de social media, să sporească reputaţia brandului pe canalele digitale, dar şi să analizeze concurenţă şi să genereze cât mai multe contracte.

Cerinţe pentru a deveni un specialist în marketing digital

Fiind un domeniu din ce în ce mai popular, marketingul digital este urmărit de tot mai multe persoane care doresc să îşi schimbe locul de muncă sau să avanseze în cadrul companiei în care lucrează, având un salariu mediu de 2500 de lei pe lună. Pentru a deveni specialişti în marketing digital, este imperios necesară urmarea unor cursuri de specialitate în acest sens, în primul rând. În al doilea rând, dacă nu urmează acest curs, pot folosi diploma asociată în marketing sau în disciplinele conexe, deşi majoritatea angajatorilor solicită o diplomă obţinută în urma cursurilor.

Instruirea specialiştilor în marketing digital are loc atât în cadrul cursurilor, cât şi printr-o combinaţie de educaţie şi de experienţă dobândită la locul de muncă. De obicei, pentru a obţine această nomenclatură, este necesar ca persoanele interesate să îndeplinească minim 3 ani într-un rol legat de marketing. În cazul domeniului specific de expertiză denumit marketing digital, angajatorii vor lua în considerare diploma de absolvire a unui curs specializat în acest sens.

Ce aptitudini trebuie să aibă un specialist în digital marketing?

Un specialist în digital marketing trebuie să fie:

·  comunicativ – să poată discuta în mod deschis cu potenţialii clienţi prin campaniile de publicitate, prin platformele de social media şi prin alte metode. Se aşteaptă ca un astfel de specialist să vorbească clar, să asculte activ şi să fie respectuos, iar inteligenţa emoţională şi empatia sunt extrem de importante;

·  organizat – un specialist în digital marketing trebuie să fie organizaţi pentru a crea planuri de acţiune şi planuri de rezervă, coordonând elementele necesare pentru a implementa aceste planuri;

·  să deţină abilităţi tehnice pentru că instrumentele de marketing digital pe care le au la dispoziţie să fie folosite în mod potrivit;

·  să acorde prioritate şi să finalizeze sarcinile în mod corespunzător şi la timp pentru a îndeplini termenele, urmărind mai multe proiecte similare, folosind instrumente digitale.

Ce presupune jobul de specialist în digital marketing?

Jobul de specialist în digital marketing este un job de birou care funcţionează de regulă în interior, care călătoreşte ocazional şi transmite managerilor rapoarte, colaborând cu angajaţii din alte departamente pentru a determina eficacitatea campaniei. De asemenea, acest job presupune o săptămână de lucru prelungită, pentru că adesea un asemenea specialist lucrează peste program sau în week-end, mai ales când se confruntă cu termene stricte şi un salariu foarte bun.

Lasă un răspuns

Comentariul trebuie sa contina minim 30 de cuvinte pentru a fi publicat!

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *